مزایای کرتین وال و خریداران آن در ایران

با توجه به این که کرتین وال از اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از مواد سبک وزن تولید نمود تا هزینه های ساختمان تا حدودی کاهش یابد. که  این مورد تنها یکی از مزایای این سازه در ساختمان می تواند باشد. کرتین وال های عایق خوبی در برابر صوت، حرارتی و رطوبتی بوده است.  مزایای کرتین وال به این صورت است که کرتین وال از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری می کند. خریداران این محصول را می توانند با روش های خاصی از بازار تهیه نمایند. 

مزایای کرتین وال و خریداران آن در ایران

مزیت های استفاده از کرتین وال

مزیت های استفاده از کرتین والمزیت های استفاده از کرتین وال به این صورت است که:

  • سرعت بالا در هنگام ساخت و طراحی کردن نمای ساختمان
  • کاهش مصرف انرژی در داخل ساختمان
  • سبکی ساختاری و کاهش وزن مرده ساختمان
  • نهایت استفاده از شفافیت نور
  • کاهش هزینه نگه داری و امنیت
  • توانایی مقاومت در برابر لرزش های ناشی از باد و زلزله
  • جلوگیری از دست برد و سرقت
    می توان گفت که کرتین وال از مدرن ترین نماهایی است، که با توجه به آن که در آن شیشه و آلومینیویم به کارگرفته شده است،  از شرایط و ویژگی های خاصی برخوردار بوده است. 
    نمای کرتین وال یونیتایز نوع دیگری از این سازه های سبک در بازار بوده است. که برای ایجاد نما در ساختمان ها به کار برده می شود.

خریداران کرتین وال در ایران

خریداران کرتین وال در ایرانخریداران کرتین وال در ایران می توانند این سازه را از سایت های فروش نیز به صورت اینترنتی سفارش بدهند. این روش خرید یکی از آسان ترین روش های خرید کردن می باشد. مجری کرتین وال نیز در سطح بازار برای تولید و نصب این محصول بر روی ساختمان ها تلاش می کند.
کرتین وال در نگاه عامیانه به پوشش خارجی ساختمان اطلاق می گردد. که جز سازه های خود ساختمان به حساب نماید. کرتین وال در زبان فارسی به معنای دیوار پرده ای بوده است. دتایل کرتین وال dwg نوع دیگری از این مدل ها در بازار بوده است،  که مشتریان خاص خود را دارا می باشد.
قیمت کرتین وال نیز برای خرید در نمایندگی های فروش قید شده است.

فروش عمده کرتین وال در کشور

فروش عمده کرتین وال در کشورفروش عمده کرتین وال در کشور توسط ارگان های خاصی صورت می گیرد. این نمایندگی ها همیشه محصولات خود را با حداقل سود به مشتریان می فروشند. کرتین وال در عصر حاضر بیشترین توجه و تمرکز را در سطح شهر ها به سوی خود جذب کرده است. 
کرتین وال چیست؟ کرتین وال های خود ایستا هستند،  که هیچ باری از ساختمان را به دوش نکشیده، و تنها دو نیرو را تحمل می کنند،  یکی نیرو ناشی از وزن خود و دیگری نیروی ناشی از عومل بیرونی نظیر باد می باشد. از این محصول برای نمای های خارجی ساختمان به صورت شیشه ای استفاده می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *