معرفی کننده نصاب کرتین وال در کشور

یکی از دغدغه های برج سازان و انبوه سازان در کشور این است که دسترسی آسان و راحتی به نصاب کرتین وال در کشور ندارد و همین مسئله موجب می شود به راحتی از قید اجرای نمای کرتیل وال برای پروژه های خود گذشته و سایر نماها را انتخاب کنند. این مجموعه به عنوان یکی از فعالان حوزه فروش و اجرای کرتین وال می تواند علاوه بر تامین مواد مورد نیاز برای اجرای نمای کرتیل وال، اقدام به معرفی نصاب های ماهر و با تجربه نیز می کند.

معرفی کننده نصاب کرتین وال در کشور

نصاب کرتین وال چگونه پروفیل کرتین وال را نصب می کند؟

نصاب کرتین وال چگونه پروفیل کرتین وال را نصب می کند؟نصب و اجرای کرتین وال به روش های مختلف و متعددی امکان پذیر است و نصاب نمای کرتین وال ماهر باید اشراف و آگاهی کامل نسبت به انواع نصب و اجرای آنها داشته باشد. یکی از مرسوم ترین روش هایی که برای اجرای نمای کرتین وال مورد استفاده قرار می گیرد سیستم فریم دار است.

سیستم فریم دار یکی از روش های اجرای کرتین وال است که استحکام بالایی دارد و مطمئن ترین روش برای ایمن سازی نمای ساختمان شیشه ای است. در این روش که بخش اعظمی از فرآیند در کارخانه های تولیدکننده شیشه صورت می گیرد، شیشه ها بر روی فریم و قالب های آلومینیومی سوار می شوند و بعد از آماده شدن به صورت پنل آماده به محل پروژه ارسال می شود.

نصاب این پنل های آماده را روی مدول های تشکیل دهنده و نگهدارنده پنل ها که از قبل زیرسازی و اجرا شده بود به راحتی نصب و سفت کاری های لازم را انجام می دهد و پروژه را به اتمام می رساند. این روش یکی از سریع ترین سیستم ها برای اجرا نمای کرتیل وال به شمار می رود.

قیمت بهترین نصاب های کرتین وال در کشور

قیمت بهترین نصاب های کرتین وال در کشورقیمت نصاب کرتین وال در کشور بستگی به عوامل متعددی دارد. عواملی مانند متراژ اجرا، نوع اجرا و مدت زمان تحویل پروژه از جمله مواردی هستند که در قیمت نصب و اجرای این نماها تاثیر گذار هستند.

بهترین و با تجربه ترین نصاب ها همواره به خاطر کیفیت بالای کارشان که اغلب به صورت اصولی و استاندارد کار خود را انجام می دهند مناسب ترین گزینه برای اجرای نمای کرتین وال محسوب می شوند.
درست است که هزینه نصب این دسته از نصاب های بالاست ولی ارزش هزینه کردن را دارد چرا که قرار است پروژه ای با کیفیت و بدون ایراد اجرا کرده و تحویل دهد.

علاوه بر هزینه های خود نصاب باید هزینه های زیرسازی را هم در نظر گرفت چرا که اجرای زیرسازی که اصلی ترین جزء کار است در صورتی که سرسری و بسیار ساده در نظر گرفته شود درست است که هزینه را کاهش خواهد داد اما بعدا دچار هزینه و خسارت های جبران ناپذیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *