قیمت اجرای نما فریم لس

قیمت نما فریم لس به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به تغییرات نرخ ارز، تورم، نوع شیشه به کار رفته در نما ( یک، دو و سه جداره ) و قانون عرضه و تقاضا اشاره کرد فریم لس نمایی شیشه ای می باشد که شیشه ها روی قالب های آلومینیومی فیکس شده اند و می توانند زیبایی بی نظیری را تقدیم ساختمان شما کنند.

قیمت اجرای نما فریم لس

روش نصب نما فریم لس

روش نصب نما فریم لس

روش نصب نما فریم لس شامل مراحل زیر می شوند:

  • ابتدا با توجه به دیزاین نقشه طراحی تهیه می شود.
  • در مرحله دوم با استفاده از مقطع های آهنی زیر سازی ساختمان انجام می شود.
  • سپس بر اساس نقشه فریم های آلومینیومی آماده می گردند.

نمای شیشه ای فریم لس امروزه کاربرد فراوانی برای نماهای ساختمان دارند برای نصب این نما ابتدا پروفیل های آلومینیومی که به آن ها لامل می گویند روی ساختمان نصب می شوند و شیشه ها روی لامل ها نصب می گردند.

این نمونه نما علاوه بر زیبایی که دارد باعث می شود ساکنین داخل ساختمان بتوانند از میزان نور و روشنایی بیشتری بهره مند شوند علاوه بر این در اجرای این نوع نمای شیشه ای می توانید از شیشه دو جداره یا سه جداره هم استفاده کنید که این باعث می شود لایه ای از عایق حرارتی و صوتی روی نمای ساختمان ایجاد شود.

قالب های آلومینیومی که شیشه ها روی آن ها قرار گرفته اند بر روی یک فریم فولادی نصب و فیکس شده اند فاصله های بین شیشه ها در این نما به صورتی می باشد که فریم های فولادی که بین قالب های آلومینیومی قرار گرفته اند دیده نمی شوند که این باعث شده شکل ظاهری نمای زیبا و شگفت انگیز شود.

فروشنده انواع نما فریم لس

فروشنده انواع نما فریم لس

فروشنده انواع نما فریم لس با ارائه بهترین محصول توانسته رضایت بیش از ۹۰ درصد از مشتریان را به خود جذب کند علاوه بر این مزیت های فراوان استفاده از این نوع نما باعث شده فروشنده نما فریم لس بتواند بازار پر رونقی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در اطراف فریم و شیشه از لاستیک های آب بندی و هوا بندی استفاده شده است که این موجب گردیده سطح نما ایزوله شود.
  • از باز شو مخفی می توانید در نمای ساختمان بهره مند شوید و باعث افزایش ظرافت دید می شود.
  • هم به صورت فیکس هم به صورت باز شو قابل اجرا می باشد.
  • باعث ایجاد سطح بصری شیشه روی نمای ساختمان می شود.
  • برای آبندی کامل امکان استفاده از واشرهای مخفی وجود دارد.
  • به صورت تمام آلومینیومی امکان اجرای آن وجود دارد.
  • زیبایی چشم نوازی را تقدیم ساختمان می کند و می تواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شود چون استفاده از شیشه دو و سه جداره از هدر رفتن انرژی از داخل ساختمان جلوگیری می کند.

مجموعه با تمام توان و تلاش خود سعی می کند با به کارگیری بهترین نیروهای مجرب به همشهریان عزیز تهرانی و کرجی بهترین خدمات را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *